پسران بد ...

صدای گریه می‏ آید … صدای ضجه فرشتگان بقیع ، امشب دوباره ،

در خاک تو خورشیدی خواهد دمید و ستاره‏ا به آسمان خواهند شتافت

20 / 6 / 1391برچسب:, :: 8:56 ::  نويسنده : ایمان شرافت
علائم ظهور امام زمان (عج)
 
امام جعفر صادق (علیه السلام) درباره علائم عمومی آخر الزمان به حمران بن اعین فرمودند:
هرگاه دیدی که لهو و لعب آشکار گشت و کسیکه از کنار آن عبور می کند جلوگیری نمی نماید، یا کسی قادر به جلوگیری آن نیست. و دیدی که مرد با شرافت در پیش دشمنی که از او و قدرتش وحشت دارد خوار می گردد، و دیدی که مقربان حکام کسانی هستند که به ما اهلبیت ناسزا گویند، و دیدی که دوستان ما شهادتشان در محکمه پذیرفته نمی شود، و دیدی که به سخنان دروغ رغبت پیدا می شود، و دیدی که شنیدن تلاوت قرآن برمردم گران و شنیدن سخنان باطل برای مردم آسان است، و دیدی که همسایه از ترس زبان همسایه اش به وی احترام میگذارد، و دیدی که احکام الهی تعطیل شده.
هرگاه دیدی که عمل شنیع زنا شایع شده، و دیدی که غیبت ملیح محسوب می شود و مردم یکدیگر را به آن مژده می دهند، و دیدی که حج و جهاد را برای غیر خدا طلب می کنند، و دیدی که ویرانی بیش از عمران و آبادی است، و دیدی که گذران مرد از راه راه کم فروشی تأمین می شود، و دیدی که نماز سبک شمرده می شود، و دیدی که مرد مال بسیاری دارد ولی اصلاً وجوهات شرعی آن را نمی دهد، و دیدی که مردم دور کسی را گرفته اند که قدرت را در دست دارد.
هرگاه دیدی که روی منبرها به مردم دستور تقوا و پارسایی می دهند ولی خود گوینده به گفته خود عمل نمی کند، و دیدی که اوقات نماز را سبک می شمارند، و دیدی که همت مردم شکم و عورت آنهاست و از خوردن و ارتکاب عمل حرام باک ندارند، و دیدی که دنیا به آنها روی آورده،
و خلاصه هرگاه دیدی که اَعلام حق کهنه شده خود را نگاهدار و برای نجات خود از این مهالک به خداوند پناه ببر و بدان که مردم با این نافرمانی ها مستحق عذاب اند.
اگر عذاب برآنها فرود آمد و تو درمیان آنها بودی باید بشتابی بسوی رحمت حق تا از کیفری که آنها به واسطه سرپیچی از فرمان خدا می بینند بیرون بیائی، و بدان که خداوند پاداش نیکوکاران را ضایع نمی گرداند.
 

پی نوشت ها:
بحارالانوار ، جلد 13 ، ص 1040
18 / 6 / 1391برچسب:, :: 9:16 ::  نويسنده : ایمان شرافت

خدایا

چگونه سر بالا بگیرم و به درگاهت بیایم و بگویم :

الهی العفو ... که عفو و بخششت را می طلبم

اما باز هم جلوی نفسم را نمی گیرم ؟

چگونه شرمسارت نباشم در حالیکه هر چه جور و جفا از من می بینی

باز هم رشته ی مهر و دوستی ات را نمی گسلی و رهایم نمی کنی؟

چگونه ادعای بندگی کنم در حالیکه خود می دانم عبد تو نبودم و بنده ی نفس بودم؟

اما مهربان خالقم!

تنها چیزی که می توانم بگویم این است که با همه ی شرمندگی هایم ادعا می کنم که بنده ی تو هستم

و تنها کلامی برایت بگویم که نکند عمر به سر آید و این کلام را نگفته باشم

خدایا! ساده بگویم ... دوستت دارم

خدایا قلبم تشنه نور و عشق توست

هر روز به افكار و آرزوهایم بیا

به رویاهایم، در خنده هایم و اشكهایم

 
از سر رحمتت در فراموشی هایم پدیدار شو

به عبادتم ، به كار ، زندگی و مرگم بیا

 
خدایا
... یاریم كن تا به این مقام برسم كه احساس كنم كه كسی از من غنی تر نیست

زیرا از عشق و شادی برخوردارم

یاریم كن تا به این مقام برسم كه فقط تو را داشته باشم و لطف و عشق تو مرا لبریز كند

به این مقام برسم كه بگویم

بیا فقر ، بیا درد

 
وقتی كه خدا شهریار قلب من است

 
هیچ گزندی به من نمیرسد

همه چیز میگذرد

مانند رویا می آیند و می روند

من در شادی بی مرگی هستم و ترسی ندارم

زیرا كه او در من ساكن است

و سایه جاودانه او بر روح من حكمــفرماست

و اینک دستم را بر آستانت بلند می کنم که دستگیرم باشی

تو همانی که من می خواهم . پس مرا همان کن که تو می خواهی

آه خدایا ......

نرم افزار «وادی» اولین نرم افزار موبایلی جامع مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور است که به همت جمعی از طلبه های مدرسه علمیه علوی قم (گروه نرم افزاری شهید سید مهدی نقیبی راد ) تهیه شده است .
هدف از ساخت این نرم افزار، گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه و آشنا کردن نسل سوم انقلاب با دوران هشت ساله دفاع مقدس می باشد.

محتوای ارزشمند این نرم افزار عبارتست از :

1) معرفی مناطق عملیاتی شامل مناطق جنگی جنوب و غرب :


در این نرم افزار مجموعاً 33 منطقه عملیاتی در قالب دو بخش مناطق عملیاتی جنوب (شامل 15 منطقه عملیاتی دوکوهه، دزفول، منطقه عملیاتی فتح المبین، آبادان ،خلیج فارس، اروند رود، پل بعثت، هویزه، دهلاویه، خرمشهر ، شلمچه، نهر خین، فکه، چژابه و طلاییه) و مناطق عملیاتی غرب (تقسیم شده به سه استان و مجموعاً شامل 18 منطقه عملیاتی كرمانشاه، پاوه، تنگة چهار زبر(مرصاد)، محور اسلام آباد و كرندغرب و سرپل ذهاب، پادگان ابوذر، ارتفاعات بازي‌دراز، قصر شيرين، خسروي، گيلانغرب، سومار، تنگة حاجيان، سنندج، سردشت، قوچ‌سلطان، بانه، دزلي، مریوان، حلبچه و مهران) معرفی می گردد.


2) زندگینامه 13 تن از سرداران شهید:


شامل زندگینامه شهدای والامقام : آبشناسان، محمد تقی رضوی، احمد متوسلیان، عباس بابایی، منفرد نیاکی، بهنام محمدی، نادر مهدوی، مصطفی چمران، عبدالله میثمی، حسین خرازی، مجید بقایی و سیدحسین علم الهدی.


3) 85 قطعه عکس از 10 منطقه عملیاتی .


4) روز شمار جنگ از سال 1359 تا 1367.


5) خلاصه ای از ابتدا تا انتهای وقایع جنگ.


6) سخنانی حکیمانه از امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مد ظله) پیرامون دفاع مقدس و مناطق جنگی.



اين نرم افزار به صورت جاوا بوده و بر روي اکثر گوشي ها قابل اجراست.



جهت دریافت این نرم‌افزار می توانید از طریق زیر اقدام نمایید :
دریافت نسخه کامل نرم افزار وادی با حجم 1.40 MB

برای استفاده از نرم افزار کافی است فایل دریافت شده را با استفاده از بلوتوث يا کابل و يا دستگاه کارت ريدر به تلفن همراه خود انتقال داده و آن را نصب نمایید .

18 / 6 / 1391برچسب:, :: 8:59 ::  نويسنده : ایمان شرافت
این نرم افزار یکی از کامل ترین نرم افزار ها در زمینه ادعیه و مناجات بوده و از قابليت هاي ویژه آن مي توان به قابليت پخش اذان در حالت مخفي بر اساس افق هاي مختلف شهرهاي ايران اشاره كرد.

 

اهم قابليتهاي نرم افزار هلال نعمت و احسان عبارتند از :

- قابلیت اجرای خودکار نرم افزار در وقت شرعی و پخش اذان برای کلیه مراکز استانی


- قابلیت نمایش اوقات شرعی کلیه مراکز استانی


- قابلیت پخش اذان صبح، طلوع آفتاب، اذان ظهر ، غروب آفتاب، اذان مغرب و نیمه شب شرعی بطور مجزا


- قابلیت پخش و نمایش ادعیه روزانه ماه مبارک رمضان بهمراه سایر ادعیه مورد نیاز نظیر دعای عهد، دعای بعد از هر نماز، افتتاح، فرج، جوشن کبیر، جوشن صغیر، خمسه عشر، کمیل، توسل، مجیر، ندبه، سمات، صباح، سحر، ابوحمزه ثمالی، یستشر، مناجات امیر المومنین، دعای وداع با ماه مبارک رمضان و ...)


- قابلیت نمایش زیارات با فونت خوانا بهمراه ترجمه (زیارت امین الله، عاشورا، وارث، آل یاسین، جامعه کبیره و ...)


- قابلیت نمایش اعمال عید فطر


- اجرا در گوشی های موبایل مختلف با تمامی رزولوشن ها.


- توانایی اجرا در گوشی هایی که زبان فارسی را اجرا نمیکنند.


- و...



جهت دریافت این نرم‌افزار می توانید از طریق زیر اقدام نمایید :

دریافت نسخه کامل نرم افزار هلال نعمت و احسان با حجم 3.66 MB

برای استفاده از نرم افزار کافی است فایل دریافت شده را با استفاده از بلوتوث يا کابل و يا دستگاه کارت ريدر به تلفن همراه خود انتقال داده و آن را نصب نمایید .

18 / 6 / 1391برچسب:, :: 8:58 ::  نويسنده : ایمان شرافت
نرم افزار اذان گوی فارسی محصول بنیاد علوم و معارف اسلامی بوده و با نام بلال عرضه و پخش شده است . با این نرم افزار می توانید تلفن همراه خود را تبدیل به یک اذان گوی دقیق کنید. برنامه اذان گوی بلال قابلیت های مناسبی دارد که در زیر به معرفی برخی از این قابلیت ها میپردازیم.

 

قابلیت های برنامه :

- پخش اذان به صورت اتوماتیک


- قابلیت هشدار برای بیداری قبل از اذان و یا طلوع آفتاب


- قابلیت پخش 2 نوع اذان


- امکان نمایش اوقات شرعی بیش از 30 شهر از کشورمان در صفحه نمایش


- قابلیت تنظیم برای اکثر شهر ها


- امكان نمايش اوقات شرعي در صفحه اصلي


- قابليت اجرا در اكثر تلفنهاي همراه ( بعلت استفاده از تکنولوژی جاوا) 




جهت دریافت این نرم‌افزار می توانید از طریق زیر اقدام نمایید :

دریافت نسخه کامل نرم افزار بلال با حجم 937 KB

برای استفاده از نرم افزار کافی است فایل دریافت شده را با استفاده از بلوتوث يا کابل و يا دستگاه کارت ريدر به تلفن همراه خود انتقال داده و آن را نصب نمایید .


18 / 6 / 1391برچسب:, :: 8:12 ::  نويسنده : ایمان شرافت

روزگاری دزدها هم با شرف بودند

 
   گویند روزی دزدی در راهی، بسته ای یافت که در آن چیز گرانبهایی بود و دعایی نیز پیوست آن بود. آن شخص بسته را به صاحبش برگرداند. او را گفتند : چرا این همه مال را از دست دادی؟ گفت: صاحب مال عقیده داشت که این دعا ،مال او را حفظ می کند و من دزد مال او هستم ، نه دزد دین. اگر آن را پس نمی دادم و عقیده صاحب آن مال، خللی می یافت ، آن وقت من، دزد باورهای او نیز بودم و این کار دور از انصاف است.

کشف الاسرار

13 / 6 / 1391برچسب:, :: 8:33 ::  نويسنده : ایمان شرافت
حرمت توقیت
یکی از آسیب‌های فرهنگ مهدویت تعیین زمان برای ظهور امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) هست. مثلا بعضی افراد در زمان حال برای ظهور امام عصر وقت تعیین کردند به این صورت که:
- امام زمان ارواحنا له الفداء در 21 دسامبر سال 2012 میلادی مطابق با اول دی 1391 برابر با روز جمعه 7 صفر 1434 سال روز میلاد حضرت امام موسی کاظم (علیه‌السلام) ظهور می‌کنن!!!
در این نوع موارد که شبهه‌ای ممکنه برای ما پیش بیاد ائمه اطهار (علیهم‌السلام) مثل همیشه به این امر نیز پاسخ دادند و اون اینه که، هر موقعی که دیدیم برای ظهور امام زمان
(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) وقت تعیین میشه وقت گذاران رو درغگو بشمریم برای اینکه زمان ظهور بر انسانها مخفی خواهد موند و جز خدای متعال کسی از اون خبر نداره.
از امام باقر (علیه‌السلام) سؤال شد، آیا براى ظهور وقت (معینى) است؟
فرمودند: «آنها که براى ظهور تعیین وقت می‌کنند دروغ می‌گویند.» (و سه بار این جمله رو تکرار کردند.)[1]
با توجه به این حدیث تعیین وقت ظهور، برای امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) امکان نداره و همانگونه که اشاره کردیم وقت ظهور حضرت نامشخصه و ممکنه هر لحظه اتفاق بیافته و ما هرگز نمی‌تونیم برای این اتفاق مهم وقتی رو از قبل تعیین کنیم.
 با این حال بعضى آگاهانه یا ناآگاهانه براى ظهور وقت تعیین می‌کنن که کمترین اثر اون احساس یأس و ناامیدى براى کسانیه که این وعده‏‌هاى دروغین رو باور کردن ولى خلاف اون رو مشاهده می‌کنن.
پی نوشت:
1. غیبت طوسى، ح 411، ص 426. «أخبرنا محمد بن یعقوب، عن الحسین بن محمد، عن معلی بن محمد، عن الحسن ابن علی الخزاز، عن عبدالکریم [بن عمرو] الخثعمی، عن الفضیل بن یسار، عن أبی جعفر (علیه‌السلام) قال: قلت له: لهذا الامر وقت؟ فقال کذب الوقاتون، کذب الوقاتون، کذب الوقاتون »


1- بعد از ظهر یكی از روزهای پاییزی، كه تازه چند ماهی از شروع اولین سال تحصیلی ابتدایی عباس می گذشت، او را به محل كارم در بهداری شهرستان قزوین برده بودم. در اتاق كارم به عباس گفتم: پسرم پشت این میز بنشین و مشق هایت را بنویس.
سپس جهت تحویل دارو به انبار رفتم و پس از دریافت و بسته بندی، آنها را برای جدا كردن و نوشتن شماره به اتاق كارم آوردم. روی میز به دنبال مداد می گشتم. دیدم عباس با مداد من مشغول نوشتن مشق است. پرسیدم:
ـ عباس! مداد خودت كجاست؟
گفت: در خانه جا گذاشتم.
به او گفتم: پسرم! این مداد از اموال اداری است و با آن باید فقط كارهای مربوط به اداره را انجام داد. اگر مشق هایت را با آن بنویسی ، ممكن است در آخر سال رفوزه شوی.
او چیزی نگفت. چند دقیقه بعد دیدم بی درنگ مشق خود را خط زد و مداد را به من برگرداند. (راوی: مرحوم حاج اسماعیل بابایی، پدرشهید)



ادامه مطلب ...

نرم افزار SaiedSoft ShutDown System این امکان را به شمان می دهد که شما با دادن ساعت یا دقیقه یا ثانیه سیستم خود را خاموش نمایید


آموزش کار با نرم افزار:
نرم افزار را باز کنید گزینه مورد نظر را بزنید مثلا ساعت را انتخاب کنید بعد عدد خمورد نظر را به نرم افزار بدید برای لغو خاموش کردن هم گزینه لغو خاموش کردن سیستم رو بزنید

تذکر:
زمانی که زمان مورد نظر را به نرم افزار دادید و گزینه خاموش کردن سیستم رو زدید و دوباره خواستید زمان به نرم افزار بدید اول گزینه لغو خاموش کردن سیستم رو بزنید بعد به نرم افزار تایم بدهید

دانلود از لینک مستقیم – ۱٫۵ مگابایت
پسورد: ندارد

مطالب نسخه شهریور ماه ایبوک پارسی:
پیامک
داستان و رمان
ضرب المثل
پزشکی و سلامتی
اشعار
ادبیات،شعر و داستان
جالب و مفید
سبک زندگی
متفرقه


دانلود از لینک مستقیم – ۱٫۵ مگابایت (نسخه اندروید)
دانلود از لینک مستقیم – ۱ مگابایت (نسخه آیفون، آیپد، آیپاد)
دانلود از لینک مستقیم – ۱٫۵ مگابایت (نسخه جاوا)
پسورد: ندارد
منبع: لرد دانلود



1- صحبت کردن و سخن گفتن زیاد با ایشان (خواندن دعای عهد).

2- زیاد به یاد ایشان بودن ( بعد از هر نماز سلام دادن به آن حضرت و درد و دل کردن با ایشان .

3- جلب محبت ایشان با هدیه دادن به آن حضرت ( صلوات ، اهدای ثواب نماز و روزه ...)

4- وفاداری و ثابت قدم ماندن در دوستی با ایشان .

5- مقدم کردن خواسته های حضرت بر خواسته های خود .

 کتاب قضاوت های مولا علی(ع) جمع شده توسط آیت الله شیخ محمد تقی شوشتری هست،مولا علی قضاوت هایی رو انجام دادن که قاضی های اون زمان از انجام دادنش عاجز بودن،حتی بعضی از این قضاوت ها بیشتر به معجزه و علم غیب شبیه هستن،در کل کتاب خیلی زیبایی هست، امیدوارم کمال استفاده رو از این کتاب ببرید ، ۱ قطعه(فایل صوتی) از شعر زیبای آقاسی هست به نام ((کیست علی؟)) که در وصف مولا علی سرودن،خیلی شعر پر معنا و زیباییه،حتما دانلود کنید .

 

دانلود کتاب قضاوت های مولا علی(ع) به صورت پی دی اف

دانلود فایل صوتی شعر کیست علی؟(از مرحوم آقاسی)

چند وقت پیش با پدر و مادرم رفته بودیم رستوران که هم آشپزخانه بود هم چند تا میز گذاشته بود برای مشتریها ,, افراد زیادی اونجا نبودن , ۳نفر ما بودیم با یه زن و شوهر جوان و یه پیرزن پیر مرد که نهایتا ۶۰-۷۰ سالشون بود ,,

ما غذا مون رو سفارش داده بودیم که یه جوان نسبتا ۳۵ ساله اومد تو رستوران یه چند دقیقه ای گذشته بود که اون جوانه گوشیش زنگ خورد , البته من با اینکه بهش نزدیک بودم ولی صدای زنگ خوردن گوشیش رو نشنیدم , بگذریم شروع کرد با صدای بلند صحبت کردن و بعد از اینکه صحبتش تمام شد رو کرد به همه ما ها و با خوشحالی گفت که خدا بعد از ۸ سال یه بچه بهشون داده و همینطور که داشت از خوشحالی ذوق میکرد روکرد به صندوق دار رستوران و گفت این چند نفر مشتریتون مهمونه من هستن میخوام شیرینیه بچم رو بهشون بدم

لطفا به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید...


ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ

ما در انتظار رؤیت خورشیدیم... با سلام به وبلاگ « پسران بد ... » خوش آمدین لطفا با نظرات و پیشنهادات خود ما را در ارائه هر چه بهتر شدن مطالب یاری فرمایید.
آخرین مطالب
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 789
بازدید کل : 124911
تعداد مطالب : 112
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1